ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ НА СТОКА, ЗАКУПЕНА ПРИ ДИСТАНЦИОННА ПРОДАЖБА

Продуктите, закупени от физически лица могат да бъдат върнати в срок от 14 дни от датата на получаване на пратката, в съответствие с правата и задълженията указани в ЗЗП при извършване на дистанционна продажба.Стоки закупени директно в магазина не попадат в тази група!Всички върнати продукти трябва да бъдат в същото състояние като при доставката. Няма да бъдат приемани продукти, които са били поправяни от неупълномощено лице или които са повредени от потребителя, такива с увредената или нецялостна опаковка, със следи от износване или прекомерно използване, с одрасквания, със следи от удари (напр., но не само – механични/ електрически шокове). Няма да се приемат и продукти, които не са придружени от всички аксесоари, с които са били доставени.

Трябва да върнете продуктите в оригинална опаковка, придружена от непокътнатите етикети, оригиналната гаранция, в случай, че е била издадена от производител и всички документи с които е доставен продукта. В случай, че доставеният от нас продукт е бил придружен от подарък, когато връщате продукта, връщате и подаръка.

В случай, че си закупил повече от един еднакви продукти и желаеш да върнеш два или повече от тях, само един от тези продукти може да бъде отварян. Останалите трябва да са със запечатана опаковка. В противен случай няма да бъдат приемани.

Моля запознайте се и с другите пунктове в закона, относно сроковете с които разполагаме за да Ви върнем сумата, както и възможноста за приспадане на неустойка, при нарушен търговски вид.

Моля запознайте се и с другите пунктове в закона, относно сроковете с които разполагаме за да Ви върнем сумата, както и възможноста за приспадане на неустойка, при нарушен търговски вид.

В случай на връщане на стока и/или рекламация от страна на клиента, следва да уведомите “ЗООлапа.бг” ЕООД с недвусмислено заявление, като можете да използвате следния формуляр или попълнете електронен формуляр на нашия уебсайт.

Адресът, на който клиентът трябва да върне стоката:

ОФИС СПИДИ – 240

жк. МЛАДОСТ 2 – ШЕЛ

“ЗООлапа.бг” ЕООД

Телефон: +359 89 010 18 02

В съответсвие с чл.55, потребителят заплаща преките разходи за връщането на стоката. Стоката ще бъде проверена за съответствие и ще бъде изплатена сумата по банковата Ви сметка в съответният в ЗЗП срок.

НЕ СЕ ПРИЕМАТ ПРАТКИ С НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ! ТАКАВА ПРАТКА НЯМА ДА БЪДЕ ПРИЕТА!

Моля убедете се в правилното оформяне на товарителницата. Ако стоката е в гаранция моля да бъде придружана с копия от приемопредавателните документи.

В случай, че имате нужда от допълнителна информация, можете да се свържете с нас от понеделник до петък от 9:00 до 19:00 часа на посочените по-долу телефонен номер и имейл адрес:

Мобилен: +359 89 010 18 02

Email: zoolapa.sale@gmail.com

Орган за алтернативно решаване на спорове по смисъла на чл. 181н, ал. 4 от ЗЗП са помирителните комисии към Комисия за защита на потребителите.

При възникване на спор, свързан с онлайн продажба можете да ползвате и сайта OPC.

Казаното в настоящия раздел се отнася за потребители по смисъла на §13, ал.1, т.1 от Допълнителните разпоредби на ЗЗП.